God morgon fredag!

Lite kallare i luften denna fredagsmorgon, blev i och för sig varm efter ett par kilometer. Standardrundan 4,9km avklarade och det känns skönt, då jag trodde kudden skulle lockat mer.

Styrkepass i eftermiddag blir ländrygg och mage. Ett ganska bra lunchpass då jag enbart ska köra i maskin och gymmet brukar vara folktomt vid den tiden.

Utmanar mig själv och ökar på kvällens cardio till 1h på crosstrainer. Gjorde med lätthet 45 min igårkväll, förvisso svettig men inte helt slutkörd. Tog en liten dos Jack3D straxt innan, vilket jag inte gjort på en dryg månad så kroppen svarade bra.

Dags att käka lite efterlängtad frukost.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0