Dagens styrkepass avklarat

Blev ett ganska snabbt pass då jag inte riktigt kom iväg så tidigt som jag hoppats på. Väl på gymmet öppnade jag dessutom väskan och insåg att mina brallor hängde kvar på jobbet. Blev till att springa tillbaka och hämta dom för att sen genomföra några tunga set med fokus på bröst och mage.

Som lite uppvärming blev det ett gäng pull-ups. La mig sedan på bänk och körde hantelpress - gick bra idag och jag ökade på vikten med ett par kilo i sista set. Följde upp med cable-cross och sen bröstpress i maskin. Som avslutning tre set mage även det i maskin.

Eftersom det drog ut på tiden fick även duschen efteråt prioriteras bort - luktar *sniff sniff* ganska hmm....dags att åka hem och duscha tror jag allt.




Ni glömmer väl inte vara med i tävlingen?

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0