Skönt att kunna prestera fullt igen

Nu när jag äter lite mer kolhydrater än under deffen (4-veckor) börjar energin sakta men säkert att komma tillbaka igen. Körde ett riktigt bra bröst och armpass igårkväll (även lite axlar), som till en början saknade gnista men avslutades riktigt bra.

   

Här är tre övningar som jag använder i mitt basträningsprogram. Kör set om 3 och reps 10-15

Invigde även ett nytt proteinpulver igår efter passet som jag verkligen kan rekomendera. Lätt att blanda i shaker och en smak som fick smaklökarna att dansa salsa hela vägen hem. Finns i många olika smaker att beställa, men mitt val blev Cookies & Cream. Har samma smak på en annan produkt och den är verkligen gudomlig. Finns att beställa här för endast 499:-



Gällande kosttillskott har Läkemedelsverket bland annat gjort nya kontroller hos Gymgrossisten - mer om det kan ni läsa om här.  Själv så beställer jag samtliga tillskott från denna leverantör och är väldigt nöjd med både produkter och service. En kvalificerad gissning är att min PWO (pre workout) Jack3D ligger i farozonen, så därför får det bli en beställning och bunkra upp.

Ikväll blir det till att lägga allt fokus på benen. Tänkte köra lite framsida/baksida lår - hoppas kunna prestera bra även ikväll.
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0