Stillsam men lite kylig morgon

Morgonpromenad i sju grader och vindar som hittat hit från Antarktis. Dagens fundering är: Vart håller den härliga försommaren hus?

Märks på all blomning att även naturen är lite tveksam till väderleken. Ska jag, eller ska jag inte blomma ut? Risken att frysa ihjäl innan knoppen blommat ut är stor i dagsläget. Skulle antagligen känna detsamma om jag stod där längst ut på badbryggan med gåshud över hela kroppen - Ska jag, eller inte?

Har inga planer alls för dagen just nu. Får helt enkelt ta den som den kommer, och göra det med öppna armar och ett leende på läpparna. Ligger nu på soffan och dricker andra glaset Zoegas lätt mörkrost. Tittar ut på en klarblå himmel och bara njuter en stund. Om tio dagar byts den kalla vinden ut mot betydligt behagligare då vi landar i Turkiet.

Är något stel i benen efter gårdagens marklyft. Gick bra och gjorde tre set på 110kg vilket jag är nöjd med då energin inte är på topp. Ska träna cardio ikväll tänkte jag 30 min band + 30 crosstrainer...

....men först: njuta av dagen!


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0