Helg mitt i veckan

Fyra dagars ledighet och inga planer. Vädret såg lovande ut i morse, men under morgonpromenaden tilltog blåsten och en hoper mörka moln tog över en tidigare blå himmel. Blir en runda till gymmet sent i eftermiddag och köra lite marklyft och crosstrainer. Har fått igång förbränningen bra igen och kosten likaså. Hade ett vansinnigt sug efter en kvällsmacka igår, men det gick över efter en ask vindruvor.

Bokade för övrigt en ny tid för kalipermätning igår. Den kommer göras i slutet av juni, och då SKA jag vara en bra bit under 10% är tanken. Huvudmålet är att få ner mage till 6mm, som idag är 8,5mm underhudsfett. Mycket träning kommer krävas, men om det går vägen blir det 6 månaders muskelökning som belöning.

I vanlig ordning är jag ganska kass på att genomföra saker och ting "normalt". Mitt intresse för träning och allt runtomkring kan kanske kallas för besatthet, men vad gör väl det så länge jag mår bra av det. Det ligger inte i min natur att påbörja något, för att sen lämna det halvfärdigt.

Dieten fortsätter och tre kilo till ska jobbas bort. Känner mig som en penna i figuren just nu, men det blir förhoppningsvis ändring på det snart.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0