Ganska kass jag vet

Ibland får bloggen helt enkelt kliva åt sidan några dagar. Har haft en del att göra inför resan, och tiden har helt enkelt inte räckt till för att uppdatera. Imorgon eftermiddag lyfter planet mot Turkiet, och en veckas sol och bad väntar. Ska bli fantastiskt skönt att lämna en just nu ganska stressig vardag (telefonen stannar hemma), och bara få "vara" några dagar.

Turkiet har ju dessutom det erkänt tredje bästa köket i världen. Tänker inte väga mig när jag kommer hem, utan det blir tre veckors intensiv cardio. Ska försöka att röra på mig även när vi är iväg, borde finnas nånstans att köra lite chins.

Mors dag har hunnits med att firas med. Här hemma gjorde vi ingen stor sak av det, då allt fokus ligger på resan. Men en massa svenska jordgubbar blev det på frukostbordet iallafall. Sen blev det grillat och en trevlig eftermiddag tillsammans med syster och vår älskade mamma.

Dags att kolla över väskorna och se över det sista.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0