Bubbelmorgon

Det var gott igår, men mindre bra idag. En s k ätardag brukar i vanliga fall inte påverka mig nåt speciellt, och så framförallt inte dagen efter. Då jag varit väldigt strikt med dieten sen en vecka, blev det lite värre "biverkningar" den här gången.

En mage i uppror och jag känner mig uppsvälld och mår lite lätt illa. Har iallafall tagit mig ut på en morgonpromenad och funderar på att åka bort till gymmet. Lite sugen på att träna lite biceps nu på förmiddagen.

Ska grillas lite burgare till lunch, jag hoppar givetvis över bröden. Nu blir det strikt diet igen fram tills den 9:e.

Hoppas på dubbelt upp med grillning idag, då vi i eftermiddag ska till svärmor och bli lite bortskämda.



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0