Blir det pizza eller inte?

Förhoppningsvis sista dagen på min diet idag. Har jag nått mitt mål imorgon vilket är kring 10%  (8-12)underhudsfett, kommer jag fira det med en fett/kolhydrat bomb - pizza & öl.

Sista dagarna har varit riktigt jävliga med trötthet och irritation, vilket tyvärr drabbat även min omgivning. Bit ihop nu för det är bara en dag kvar som sagt. Enda anledningen till att förlänga dieten en vecka är om det går helt åt helvete på mätningen.

Ska köra ett lättare benpass nu på lunchen, men ikväll blir det cardio tills sista orken lämnar kroppen. Tänker inte sluta stampa crosstrainer förrens jag tar riktigt slut, och efter det blir det in i bastun och fortsätta svettas lite.

Maten just nu luktar mest kattmat och är ganska smaklös - ett mellanmål som bestod av tonfisk, två kokta ägg och en tomat.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: zteffy

Hej sötnos!

Har din helg varit bra?

Puss

2012-05-08 @ 13:31:45
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0