Vad har du på foten?

Något av det första jag investerade i när jag började träna var ett par sköna skor. Sökte efter en sko med bra stabilitet och som skulle fungera på bandet och gymytan. Behövde inte leta länge innan jag fastnade för Asics Gel-330 TR.

Oerhört skön sko som jag verkligen rekomenderar.




Källa: Smartson

Använder även skor från Asics på promenader - Återkommer till modell i ett senare inlägg.

Eftermiddagspasset på gymmet gick hyggligt och idag tränades fram/baksida lår. Körde 4x12 i maskin och avslutade med 3x6 knäbböj. Laddar om nu för kvällens cardio.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Lise

sv: den filmen var inte riktigt en av dom bästa, tyckte den var så förutsägbar och jobbig haha, men jag gillade själva idén som kirurgen hade.

2012-04-27 @ 17:49:00
URL: http://backdoorblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0