Taskigt läge

Är vrålhungrig! Befinner mig dessvärre på ett lekland där menyn inte är vad jag behöver just nu.

Har sett den ena hamburgaren efter den andra serverats på borden runtomkring. Doften av flottiga pommes med salt och grillkrydda penetrerar mina näsborrar, och driver mig in i ett zombieliknande rus.

Biter ihop och försöker fokusera på dom grekiska färsbiffarna vi ska göra hemma sen. Härliga biffar med fetaost och persilja. Kommer äta många - jättemånga. Eller varför inte göra en 550g monsterbiff och toppa med ett huvud broccoli.

Mmm...ser den framför mig •dreglar•

Fokus - fokus - fokus!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: johannasperspektiv ♥ alla får en länk ♥

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen.

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/29-april-2012-veckansblogg-alla-far-en-la.html#comment

2012-04-29 @ 17:54:25
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0