Jag kan min sak...

För att få helheten bör ni först läsa inlägget om matpolisen. Här följer ett kort utdrag:

"Min kosthållning har smittat av sig en del på mina kollegor på jobbet. Med glimten i ögat kallar dom mig matpolisen. Märks tydligt när en matlåda nästan smygs in i kylskåpet, då innehåller den garanterat gårdagens pizzarester "

Dröjde inte många minuter innan en ur personalen stegade in med en väl ihopknuten påse, innehållande en matlåda.

-Idag får du inte se vad jag tänker äta. Sa hon och fnittrade till sådär skyldigt.

Jaja, med bloggen redan skriven och en hög igenkänningsfaktor satt jag där ganska nöjd med inlägget. Visste inte då, att det ett par timmar senare skulle bli ännu bättre.

(tiden går och närmar sig lunch)

Pling! Luckan till micron öppnas och en tallrik forslas snabbt ut till lunchrummet.

•sniff doft sniff•

Den där doften går inte att ta fel på - hade jag verkligen prickat så rätt?

Jodå! Där satt hon och mumsade minsann.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: celine

allt bra med dig? :)

2012-04-24 @ 20:16:53
URL: http://celineekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0