05.42 God morgon!

Somnade tidigt igår så idag känner jag mig riktigt utvilad. Har precis varit ute på morgonrundan på drygt 5km, och sitter nu och äter gröt.

Blev en massa inlägg igår, men jag glömde skriva ner styrkepasset. Gör det mest för egen del, då jag är för lat att föra träningsschema i pärm.

Igår tränades axlar och vader:

Pull-ups 3x10
Shrugs 5x15
Axelpress i maskin 5x10
Vadlyft 5x12
Militärpress m stång 3x10
Hantel delta 3x10

Idag är en ny dag och kommande pass blir bröst och mage.

God morgon!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: ett par skor med mbt-teknik! Riktigt sköna men som sagt inga man ska ut o kuta i utan uppvärmning :P

2012-04-24 @ 10:10:54
URL: http://powor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0