En dags frånvaro

Gjorde en rivstart på bloggen och uppdaterade flitigt i en dag. Igår fanns det inte tid/ork att göra ett enda inlägg, men jag ska försöka bättra mig lite.
 
Dagen igår bestod av en himla massa jobb. Kul jobb ska tilläggas då jag trivs med att sitta vid datorn och plocka lite. Väl hemma skurade jag altanen på framsidan ren, med en s k tralltvätt. Fick lite grann på ena benet och det var då jag insåg att skurmedlet hade en viss frätande effekt. AJ!

Blev ett litet träningspass på kvällen där mestadelen av tiden gick till att träna ben. Ska dra ner på konditonsträningen några veckor nu, lägga om kosten lite för att försöka lägga på mig några kilo. Kul att laborera lite med kost/tillskott/träning för att se hur det påverkar kroppen.

På tal om kost, hämtade jag idag lunch borta på gymmet. Jespers hälsosamma alternativ heter dagens rätt. Jesper som för övrigt är PT till yrket, har utvecklat sin verksamhet med då bl a även mat.




Smakmässigt riktigt bra, men jag hade velat ha lite mer rotfrukter för att få upp en riktig mättnadskänsla.

Var imorse uppe innan tuppen och trodde jag skulle vara motiverad att träna lite armar/bröst. Så blev tyvärr inte fallet, utan jag genomförde mina set med noll motivation och intensitet. När jag kom hem väckte jag istället älsklingen och tog en gemensam morgonpromenad, vilket var väldigt skönt.

Nu blir det några timmars jobb till innan det är dags att åka hem och pensla på lite träolja på altanen.

Ha en fortsatt trevlig dag kära läsare!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0