God morgon

05.10 vaknade jag av att små fötter tassade runt ute i vardagsrummet. Vid den tiden brukar det vanligtvis vara ganska tyst hemma hos oss, men dessvärre är jag väldigt lättväckt. Jag lyssnade en stund, då det verkade som att personen letade efter nåt. Efter ett tag blev det tyst och stegen kom närmare vårt sovrum istället. Dörren öppnades och en hes röst sa:

- Mamma - pappa, jag hittar inte fjärkontrollen till tv:n

Försökte yrvaken förklara att det inte var  barnprogram på tv vid den tiden, men han gav sig inte utan det var bara att kliva upp och bildligt bevisa. Något besviken följde han med tillbaka till sängen och somnade om ett par timmar.



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med morgonpigga små barn :)

2011-01-29 @ 09:57:23
URL: http://kindereggsurprise.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Så lite så :)

2011-01-29 @ 10:07:45
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0