Blev en spontan paus igår

En söndag helt utan blogginlägg, men fick en hel del annat gjort istället. Hade ett berg av stryktvätt som nu är avklarat - nya gardiner i vardagsrummet på plats - mitt badrum bländar en i ögonen när man öppnar dörren. Som sagt så fick jag en del annat gjort än att hänga vid datorn.

Lagom till Sveriges match i handbollen körde igång hann jag dessutom bli färdig med allt. Sen blev det tv-maraton med VM - Solsidan följt av sportkomik i Time out. Kvällen avslutades med en underbar ryggmassage (tack älskling).

Nu blir det några timmars jobb, för att sen se vad mekanikern vill ha för att lösa min skrothög till bil. Aldrig kul att bli några tusen fattigare p g a att bilen inte gick igenom besiktningen.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Angelina

riktigt snygg header!! :D

2011-01-24 @ 09:13:20
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0