Pust & flås

Trots ganska dålig sömn var jag redan vid klockan 05,00 otroligt sugen att bege mig till gymmet. En halvtimme senare stod jag där på löpbandet, för att ytterligare 45 minuter senare ha förbränt 100g Wasa knäcke med vallmofrö. Förbränna lite knäckebröd men svettas 4 folköl - hur går det ihop sig?

Hur som helst kommer jag fortsätta med löpträning i stort sett dagligen, just för att få in träningen som en del av min vardag. Behöver verkligen få upp konditionen en hel del och kommer även delta på lite easy line pass framöver.

Har man inte satt sin fot på ett gym sen...hmmm....jag nöjer mig med att fundera på det.




45 minuter intervallträning = svettig

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: simone H

Gryymt niice :) Var själv och köpte nya tävlingslöparskor nyss så löpningen känns underbart :D

2011-02-14 @ 16:24:28
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0