Fullbokat idag


Kalla vindar sveper in över ön, och är det nåt jag har svårt för så är det just kyla. Brrr! Så min planerade morgonpromenad flyttades in till löpbandet på gymmet istället. Rask takt i 50 minuter till lite toner av Pantera i hörlurarna. Kan man få en bättre start på dagen? Träningsvärken har eskalerat något, men hoppas på att kunna löpträna redan imorgon igen.





Har bokat in genomgång med instruktör på gymmet på söndag förmiddag. Ska bli riktigt kul att få ett program att följa och komma igång att träna lite mer på allvar. Känner att kroppen har väntat på det här alldeles för länge, men som man säger: Den som väntar på nåt gott.....


Nu är det jobb några timmar framöver,  sen blir det teater på stora killens skola. Temat för kvällens föreställning är troll. Undrar om dom har med lilltrollet Fjant?


Fjant - Trolltyg i Tomteskogen

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Nessie

Jag lyssnar typ på allt, du kan kolla på låtar jag lagt ut om du vill;P

Vilken är din favvo efterrätt?

kram

2011-02-16 @ 19:17:04
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0