Bara en dag fel

Efter en promenad i iskalla stormvindar var det då dags för kalas på Leo's Lekland - Trodde jag! Tiden stämde bra, men dagen stämde mindre bra. Då jag redan betalt entré för storebror var det bara att låta Visakortet jobba ytterligare en gång.

Barnen klagar inte över den här helgen då dom kommer få gå hit även imorgon. För då är det dagen då Tuva firar sin 5-årsdag •mummel•

Jaja, inte lätt att hålla ordning på allt här i livet. Sitter hellre här och låter barnen leka ett par timmar, än att dom ska vara hemma och vara rastlösa.

Ikväll ska jag laga en förhoppningsvis god kycklingpasta. Återkommer till den i ett senare inlägg.

Hoppas alla har en trevlig lördag så här långt. Dags för mig att beställa en kaffe och försöka blockera sorlet i lokalen en stund. Varför tog jag inte med hörlurar?

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket! :) vad gör du?

2011-12-03 @ 14:37:05
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0