Nu blir det på riktigt

Nu får det vara slut med att skaffa läsare som endast droppar in för att säga hej och anmäla sig till "Veckans blogg". Ska jag fortsätta driva The Edge ska det vara på mitt sätt där mina villkor gäller - en kvalitetsblogg som i första hand behandlar ämnen som styrketräning och film/musik.

Svarade precis på en kommentar där en läsare ville ha fler besök på sin blogg - det fick mig att fundera. Är det verkligen värt att lägga alla dessa timmar för att få ännu en träff i statistiken?

Mitt svar på den frågeställningen blir: Att det är dags att börja blogga på riktigt - jag välkomnar alla läsare 30 eller 30 000. Hoppas ni ska trivas här på The Edge.

Skrotas: Veckans blogg & Länkade inlägg - Jag kommer inte sakna det!





Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0