Charmigt - Sorgligt & bra



Såg den igår och hade skapligt höga förväntningar, då min älskling såg den på bio och tyckte den var bra. Jag tänker inte höja filmen till skyarna, men måste medge att den var riktigt kul på sina ställen. Fast det var inte själva komiken jag fastnade för, därför att filmen innehöll så mycket mer. Kärlek och stor sorg till minnet av en god vän - tolkningen och skådespeleriet är fantastiskt.

Filmen andas verkligen en "spirit" som säger: Ge aldrig upp!

Detta är något jag verkligen tagit till mig - Jag kommer aldrig ge upp!


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: linn

har länge tänkt att också se den filmen, kanske ska göra det nurå ;)

2011-08-25 @ 16:13:08
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: linn

hehe okey vad bra!

näe, nu har jag ätit, och är påväg ut och träna ;)

2011-08-25 @ 19:19:42
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0