Plats nr 20

Utdrag från en intervju med blivande riksdagsledamot Thoralf Alfsson 52 (SD):

– Jag har faktiskt inte tagit reda på någonting, inte ens pratat med partiledningen, säger han.
Däremot vet han redan att SD kan komma överens med Alliansen, de ska kunna samarbete om kriminal- och invandrarpolitik.
Ni vill minska invandringen med 90 procent, vill Alliansen det?
– Det vet jag inte. Men vi vill hindra islamiseringen.
Så det gäller bara invandrare från muslimska länder?
– Ja främst. Asiater som startar restauranger och håller sig till sitt liv har vi inga problem med.


Känns Thoralf kvalificerad att sitta i Sveriges Riksdag? Efter att ha blivit invald, har han inte ens pratat med partiledningen. Han verkar inte ha någon större koll på övriga partiers syn på invandringspolitik, däremot vet han att Alliansen kommer sammarbeta med dom i dessa frågor.

Du fick iallafall inte min röst i valet & jag hoppas vi slipper höra din röst i talarstolen framöver.
Läs hela artikeln i Barometern

 

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0