Vad har jag gett mig in på?

Så här sju timmar sen den sista snusen lämnade munnen undrar jag vad jag gett mig in på. Jag har inte mördat nån/nåt än, inte ens varit mer verbalt otrevlig än vanligt men jag fryser. Sitter i soffan insvept i en filt & blir snart serverad en stor kopp the av min sambo som stödjer mitt beslut att sluta med giftet. Hon gör iallafall det än så länge, kommer ihåg förra gången jag skulle bli nikotinfri då bad hon mig börja igen redan dag 1.

Kommer bli tidigt i säng för min del för att slippa äta upp mina naglar när tristessen slår in. Det är skrämmande vad nikotin gör med kroppen och det värsta är att du inte vet om det förrens du saknar det.

*Äta*Tugga*Smaska*

Tur att det är Biggest Loser på tv just nu, för jag har en tendens att äta en del när saknaden av nikotin slår in. Jag tänker inte vara med i nästa säsong av programmet p g a snuset. Kanske skulle väga in mig ikväll och sen stämma av om tre veckor för att se om jag ändrat mina matvanor.





Nu är det dags att mysa ner sig ordentligt i soffan och slötitta lite på tv en liten stund.

God natt!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: luffi

inte bra! jag har varit där med! fast jag skulle iten sluta röka/snusa! jag blev förbannad och i någon sec så försvann jag ur sinnet och smällde in hela datornskärmen... (bärbar) så hela skiten sprack! datorn funkade men skärmen var helt kass! inte kul att skaffa någon ny!! hehe



ne min spendears i att svara på kommentarer!! =)

2010-10-18 @ 21:14:37
URL: http://www.luffi.se
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny imorgon då du kan vinna ett gästinlägg hos mig! :D

2010-10-18 @ 21:17:06
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i Dagens blogg hos mig :)

Jag kommer dra en vinnare lite innan tolvslaget :)

checka bloggen då :)



önskar dig en fin kväll med :)



//liindblaads

2010-10-18 @ 22:38:30
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0