Håll tillgodo

Semester!

Trodde jag skulle skriva hur mycket blogg som helst på den långa semestern. Nu återstår det en veckas ledighet med sol & bad samt en del utflykter som finns med i planerna. Tröttheten som sätter in efter en dag i solen, har inte gjort mig jättemotiverad att sätta mig vid datorn och vara kreativ. Så ni får hålla tillgodo med lite slöa uppdateringar ännu en vecka är jag rädd.

På mina tre veckors semester har antalet moln gått att räkna på handens fem fingrar. Underbart, fast samtidigt utmattande. Tror knappast jag varit ensam om att gnällt lite extra på kylan under vinterhalvåret, medans jag nu vissa timmar på dygnet avskyr den påtagliga värmen.

Ställde mig precis på en våg för att kolla av semesterfettet, men kom på att jag inte vägt mig på säkert ett halvår. Vad spelar det för roll egentligen? Ett par extra kilon p g a god mat & dryck kan väl endå inte spela nån roll. Dagens invägning 76,3 kg är nog ganska normalt för mig skulle jag tro. En blyertspenna som svalt en badboll...hmmm...det där lät inge vidare. Det jag menade var att tendens till en liten mage börjar ta form. Skit sak samma, jag har semester.

Det är inte bara jag som frodas och mår bra, även mina planteringar i utekrukorna mår prima.


Njut av sommaren mina vänner!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahahaha, underbar jämförelse!

2010-07-11 @ 23:23:55
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Mita

Helrätt inställning, njut av semestern med god mat och dryck, vad gör väl en liten badboll på magen?

2010-07-13 @ 08:09:21
URL: http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0