Sovmorgon

Nyduschad & två mackor med julskinka och stark senap i kistan. Fortfarande en timme tills jag ska ta en vinterpromenad bort till jobbet för att där avsluta en långt pågående inventering. Har plockat iordning lite här hemma och sitter nu i lugn och ro och *sniff sniff* kaffet klart.....

5 minuter senare

Sitter i lugn och ro smuttandes på en stor kaffe latté med några stänk av kanel på toppen.Den lilla gottegris jag är har jag även ett par After eight nära till hands.



Ni som har en timme över i en övrigt ganska stressad vardag - passa på att njuta!



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: chayenne

sv: Visst är det skönt med sovmorgonen! Hehe så bra så bra :P

Ja, jag har sovit jättebra för en gångs skull =)



Ha en bra dag!

2010-12-16 @ 10:52:25
URL: http://hellsbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0