Rygg till salu



Hade en liten förhoppning om att ryggen skulle kännas lite bättre idag, men så blev det inte. Kan man sälja muskelfästen och ryggrad på Tradera tro? Skulle förvisso inte ha nån vidare hållning kvar i kroppen om jag inte ersatte sålda delar med nya.

Kvällen igår blev en riktig succé med god mat och tillhörande dryck. Åt en klassisk vitlöksbröd & mozarella till förrätt, vilket aldrig kan tröttna på. Efter det blev det premiär för min del - hjortytterfilé med potatisterrin - måste säga att jag blev glatt överaskad av just varmrätten. Hjort är definitivt något jag själv ska tillaga och bjuda på vid tillfälle. Till efterrätt fick det bli ytterligare en klassiker nämligen cremé brüle och en kula äpplesorbet.


Gott gott gott!

Nu är det dags att försöka få lite struktur på den här dagen. Skrothögen som står parkerad utanför som ska tituleras bil, ska få sin dom på besiktningen senare idag. Problemet just nu är hur den ska köras dit, då jag inte riktigt är sugen på att ratta en bil med en rygg som skriker värre än trasiga lameller.

Jag återkommer!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

jag har med onti ryggen :o USH!



SNART FÅR DU LÄGGA UTT TÄVLINGEN FÖRJAG ÄR SÅÅ NERVÖS :-D Hhha

2010-12-30 @ 10:47:09
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar aaa ungefär så ja.

Haha ja, okej. räkna snabbt :-D

2010-12-30 @ 10:52:55
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Eric KILLBLOGG!

aha låter najjhs! :)

2010-12-30 @ 13:22:54
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0