Maskerad



Med skräcken i ögonen vinklade jag persiennerna i sovrummet för att se hur mycket snö det fallit under natten.

*gnugg gnugg*

Hmmm....Va? Solen får mina pupiller att krympa likt en skallerorm på jakt. Vad är detta? Sol!

Nu sitter jag här och njuter med morgonkaffet i handen. Har en hel del att göra idag då lillkillen ska ha en liten maskerad klockan tre. Innan dess måste det städas lite grann plus att lite mat & glass ska förberedas. 

En snabb sammanfattning av kvällen igår:

Räkmackor a´la Edge serverades med väl kyld Asti
Idol på tv - tilltugg och ett par goda öl (Staropramen)
Trött kropp & ännu tröttare ögon - somnade tidigt



Snart dags att förbereda kalas.

Jag ska bara...........dricka upp mitt kaffe först.
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Nezias.blogg.se ♥

"tack" i will ;)

2010-12-04 @ 09:57:29
URL: http://nezias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0