Veckans första dag

Idag är det rejält grått ute på himlen. Slog upp gluggarna första gången vid kvart i 8, då regnade det nåt hysteriskt ute. Nu några timmar senare är det iallafall uppehåll, men dagens planerade tripp till stugan i Kåremo blir i vilket fall som helst inställd.

Fick ett samtal från polisen gällande en iphone jag blivit blåst på, dom ville ha lite kompletterande uppgifter kring anmälan. Med största sannolikhet hamnar fallet i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Pengar tillbaka kan jag nog glömma, men killen får i vilket fall som helst ännu en dom till samlingen.



Planen just nu är att rensa upp det sista i thuja häcken på baksidan. Ett projekt som påbörjades för drygt en månad sen, vilket nu måste färdigställas. Så det är bara på med lite skräpkläder och ge sig ut och göra en insats. Risken är stor att ryggen behöver stelopereras efter nån timmes på-alla-fya krypandes, men det får det vara värt.

Ha en bra dag - på återseende!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Strollan

Jag blev blåst på en tv en gång. Men tack vare att jag betalat med VISA-kortet så fick jag tillbaka pengarna från banken, sen tog de i sin tur över anmälan. Det är en försäkring som ingår i VISA-kortet. Fast jag köpte från en internetbutik med ORG-nummer, blocketblåsningar är kanske svårare att reda upp... Hoppas det ordnar upp sig för dig.

2010-08-17 @ 14:45:31
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0