Dags för förändring

Har skaffat Bloglovin länk - vad det innebär är jag inte riktigt säker på, men det verkar vara ett smidigt sätt att prenumerera på nya inlägg. Konto registrerat och klart. Då bloggandet har ökat har även läsandet av andras bloggar ökat markant.

Det som fortfarande saknas här på blogg.se är applikation till iphone. Skickade ett mail redan när jag registrerade och fick då till svar: Det är på gång.

När är på gång? En vecka? Tre månader? Fyra år?

Det är inte alltid jag sitter vid en dator, men telefonen är jag väldigt sällan utan. Så jag hoppas inte det dröjer allt för länge innan appen blir verklighet.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0