Tar igen mig en stund

Efter ett ganska hyggligt träningspass har jag nu parkerat mig på soffan för en stunds vila. Körde 10 set mage, split abdominal/torso rotation - 12reps i snitt.
Blev även 5 set ländrygg och 3x10 pull-ups.

Känns att jag sovit en timme för lite inatt, men jag tänkte ta igen det nu. Hoppas vara fullt återhämtad till kvällen för att genomföra dagens andra cardio.

Kommer köra på för fullt hela helgen och även måndag, sen blir endast cardio på tisdag. Onsdag förmiddag vila för att sen mätas klockan 14.00 Är riktigt spänd och förväntansfull nu ska ni veta.

Dags att slumra till en liten stund.....

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0