Skön dag

Har inte gjort allt för många knop idag, vilket var precis vad jag behövde. En sväng på stan utan några direkta planer och sen hem till en solig balkong.

Samma balkong där jag precis satt mig igen med ett stort glas kaffe i handen. Det fläktar något kallt, men inget som stör allt för mycket. Tänkte faktiskt tända grillen på balkongen och grilla ett gäng karréskivor framåt kvällen. Just nu blåser det lite för mycket, men vi har en balkong till där det borde vara lä.

Som sagt en lugn och skön dag - tror nog den ska avslutas lika lugnt och hoppa över kvällsträningen. Vill umgås med min älskade familj som knappt sett mig dom senaste två veckorna.

Tack för ni stöttar mig och förstår!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra kväll! :)

2012-05-05 @ 17:49:57
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0