Ny utmaning

Småpratade lite nu på morgonen med en god vän som hjälpt mig mycket med träningen. Då min diet så här långt fungerat väldigt bra, fick jag ett nytt mål att bita i. För att bli riktigt "hård" i kroppen blev målet att försöka få bort ytterligare 3kg underhudsfett. Lyckas jag med det kommer jag totalt ha fått bort 10kg, vilket vore för mig helt fantastiskt.

När målet är nått ska kolhydrater återigen tillsättas i kosten och jag kommer troligtvis lägga på mig muskelmassa i rask takt. Givetvis lär jag även binda en massa vätska och även en del fett igen, men det kommer rinna av mig fort med fokuserad och rätt träning. Ser fram emot kommande veckor och framförallt en semestervecka i Turkiet - Där kommer inte dieten hållas lika strikt, men ska försöka kompensera det med cardioträning på plats.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0