Mätt på synd

Nu är behoven och begären stillade för ett bra tag framöver. Varför bara äta den där godisbiten eller pizzaslicen när man kan gå "all in".

Igår blev det pizza, öl, godis och chips. Satt uppe till 01.00 och frossade i socker och fett, ska tilläggas att jag mådde allt annat än bra när jag la mig i sängen.

I eftermiddag blir det ett lättare gympass , då förkylningen inte riktigt släppt taget än. Känner dock att jag behöver gå dit och få något uträttat, förmodligen samvetet som behöver det mer än jag.

Först ska äntligen den där röda plåtlådan som kallas bil, bogseras ett par mil till en verkstad. Ska bli skönt att få den lagad även att jag inte saknat den ett dugg. Så mycket skönare att gå eller cykla, tänker aldrig mer ta bilen för småsträckor.

Hoppas alla har fått en bra start på helgen!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0