Jag har en chans

Just nu är det mycket skrivande om min kommande kalipermätning den 9:e. Det är mitt nästa delmål så ursäkta mig om det kanske blir lite tjatigt.

Satte ribban högt med att försöka komma ner i 10% underhudsfett. Har verkligen ingen aning om vart jag befinner mig just nu, men jag vet iallafall att jag är under 17%. Det var iallafall det Claes sa tidigare idag på gymmet och han har gjort en hel del mätningar. Bara att kämpa vidare och framför allt då med maten.

När jag väl nått mina 10% kan jag ladda på ordentligt med kolhydrater, och få bästa respons från kroppen för att sen bygga muskelmassa. Mitt slutmål ligger på 80-85kg i deff så det kommer inte ske över en natt. Vägde drygt 75 innan dieten och är nu nere i 69kg.

Jag skulle helst få in mer kött även till mellanmål, så jag gick givetvis raka vägen in och handlade. Fick ihop en skaplig tallrik för under 40:- och det tycker jag är överkomligt när magen skriker.

Kvarg 250g 0,1%
Avokado
Kiwi
Banan
Grillad skivad kotlett




Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Anna tecknar och målar

sv: Tack! :)

2012-05-03 @ 19:02:09
URL: http://annatecknar.blogg.se/
Postat av: camilla

såg gott ;D



och nu är skorna påväg hem till mig haha :D

2012-05-04 @ 23:09:38
URL: http://sexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0