Jag är så jävla duktig, men kan bli bättre!

Kort och gott säger jag grattis till mig själv och höjer ett glas rött!

Kalipermätningen gick jättebra och jag klarade mitt mål 10,3% fett kvar på kroppen. Ska dock fortsätta med cardioträning och inte ladda på med kolhydrater förrens om ca 7 veckor. Hade 8,5 på mage och fokuserar på att få ner det till 6. På det stora hela var jag i riktigt god form och Jenny klappade mig på axeln och sa bra jobbat.

Tack för expertisen Jenny - jag ska ta väl vara på alla tips.

Först ska jag synd"fira" med vin och en dubbel hamburgertallrik ska mulas in i fodergluggen.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0