Inte mig emot, men plånboken har en annan åsikt

Precis avslutat ett riktigt bra ryggpass. Samtliga övningar kändes toppen förutom latsdrag, där jag inte riktigt fick till flytet. Har fått trappa ner en del på vikter då avsaknaden av kolisar snabbt gör sig påmind. Kör på med 3-5 set några dagar till innan jag helt går över på cardio.

Pratade lite med PT Claes nu på gymmet just gällande mitt upplägg av kost. Härligt nog ska jag äta mer än vad jag gör nu (kallas för containern hemma) och gärna ett par gånger till om dagen. Ska heller inte sitta och enbart käka frukt och keso till mellanmål utan även lägga till kött till samtliga måltider. 

Detta låter som en dröm för mig, men det är nog så att det även kommer stanna som en sådan. Köper redan nu hysteriska mängder kyckling/kött broccoli och övriga grönsaker.


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag orkar inte räkna upp allt jag äter så en enkel kost som gör mig så lite sötsugen som möjligt är bra tycker jag. Sist jag börja räkna sånt slutade det med att jag inte åt alls och de är inte bra. Men ska fundera på det du säger och kanske testar :) tack iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0