Gränsfall

Det är fortfarande lite för kallt i luften att bege sig ut på morgonen i bara t-shirt. Har en tunn jacka på mig i dagsläget, men sista 2.5km upplever jag bastu. Vill heller inte ta av mig den, då jag avskyr att promenera med nåt i handen.

Jaja, dessa i-landsbekymmer. Imorgon bitti provar jag en hoodtröja istället för jackan och se om det blir bättre.

Har lite känningar i ryggen från gårdagens pass. Gör inte så mycket då det är benen som ska få sig en omgång i eftermiddag. Gymmet ringde igår eftermiddag och meddelade att mina byxor äntligen dykt upp. Reklamerade mina andra på grund av trasiga dragkedjor till båda fickorna.

Dags att få i sig en efterlängtad frukost - gröt med hallon och till det ett par kokta ägg + ett gäng tillskott.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0