Deal of the week!

En förkylning har lyckats hitta min näsa och till stora delar av svalget. Känns inte allt för kul, men har tagit ett par dagars uppehåll med all träning. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande så jag kommer igång igen.

Hur som helst blev jag rekomenderad att ta BCAA under mina styrkepass. BCAA är grenade aminosyror som skyddar muskelvävnaden från att hamna i ett katabolt läge under hård träning. Med katabolt menas förbränning av muskelvävnad istället för fett p g a för lågt intag av energi - dvs inget man vill hamna i.

Av tillfällighet var just BCAA "Deal of the week" från Gymgrossisten - Se annons. Så nu är den beställd!



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0