Dårhuset 04.59

Väckning 04.40 och intag av en banan och en näve nötter. 19 minuter senare var jag utanför gymmet och väntade på att automatlåset i dörren skulle öppnas. Vid den här tiden borde man ligga och sova, tänker ni säkert nu. Men jag var inte den enda dåren på plats. Inom en halvtimme var vi 5-6 stycken träningsglada människor i lokalen. Ett par välkända ansikten som artigt nickade när våra blickar möttes, och några nya bekantskaper som jag inte sett förut.

Blev för min del 30 min fettförbränning på crosstrainer följt av ett bra styrkepass med fokus på armar. Trots träning innan frukost hade jag både bra med ork och pump. Fördelade en proteinshake över hela passet som höll energin på topp. Parallellt drack jag även en shake med BCAA för att förhindra katabolt läge under träningen.

Var hemma vid halv 7 och påbörjade direkt en efterlängtad frukost. Lillkillen 5 år slog upp gluggarna straxt innan sju och slängde ur sig en klassiker från serien Vänner:

- How are you doing?

Charmig kille det där - nu har han dessutom somnat om den lille fisen.

Dags att göra sig iordning för lite jobb.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0