Knappt ork för film

Feber och min kropp är ingen bra kombination. En del klarar av att jobba med 40 grader utan större bekymmer, medans jag känner mig disorienterad vid 38. Förkylningen har dessutom satt sig så att det spränger duktigt i öronen och balanssinnet är inte direkt på topp. Nog om att tycka synd om mig själv, för det hjälper inte iallafall inte sägs det.

Efter flertalet timmar i sängen igår masade jag mig ner till soffan och tittade på en film. Valet blev en thriller med titeln Retreat. I efterhand hade jag likagärna kunnat vänt mig om och somnat om på övervåningen, för filmen höll ungefär samma kvalité som att räkna får skuttandes över ett staket.



-Ett ungt par beger till tillbaka till en ö för att bearbeta sin sorg kring ett missfall. En blodig och utmattad soldat hittas straxt utanför huset, vilken dom tar hem och räddar livet på. En historia om ett luftburet dödligt virus berättas och huset bommas igen för att klara smittan...bla bla bla bla   *gäsp*

Får se om det blir någon film ikväll - Den kan knappast bli sämre......eller?


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: A-Amandaa

Hej.

Eftersom det är så många som undrar om hur det var när jag hade en hjärntumör så har jag gjort ett inlägg om det. Tror det finns flera där ute som har varit med om samma sak.

här:

http://vimmelhimmel.blogg.se/2012/january/hjarntumor.html#comment

2012-01-05 @ 11:06:26
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0