Nu åker den ut

Har inte haft allt för många tomtar uppställda den här julen, men dom få som funnits framme åker nu återigen upp på vinden. Kan inte låta bli att tänka lite på Toy Story just om att packa ner saker för att sen kasta upp dom på vinden. Tänk om tomtarna pratar med varandra så fort jag vänder ryggen till? Kanske har dom filmnätter när en annan hittat kudden och sover sött.





Tror faktiskt jag skickar ut granen med när jag ändå är igång. Om jag vågar röra den överhuvudtaget, tror nämligen inte den fått vatten på ett par dagar. Lika bra att sätta igång - Nu ska julen städas ut!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Ja man får väl vara glad för dom 30 minuterna :) Schysst blogg!

2011-01-02 @ 12:33:12
URL: http://pokkineen.blogg.se/
Postat av: queen

God fortsättning :

2011-01-02 @ 13:32:59
URL: http://feelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0