Personligt meddelande

Srdjan Spasojevic

Det jag önskar dig vore inte passande att skriva här på bloggen. Det skulle troligtvis uppfattas som ett grovt brott och härleda till ett fängelsestraff. Så därför nöjer jag mig med att säga:

- Du måste vara en av dom vidrigaste människor som existerar på vår jord. Blir mycket förvånad om du har fru och barn som accepterar det du skapat, hoppas du förblir ensam och rädd resten av ditt tragiska liv.


Magnus Betnér

Du har gjort mycket för att skapa debatt kring din personlighet. Jag har alltid uppfattat dig som en reko kille, men du sjönk just i graderna efter jag läst din text om filmen.

Citat:
 -A Serbian Film får en stark 3a av 5. Den är bra. Man kan inte sluta tänka på den. Jag gillar den typen av film.




Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Johan Niklasson

Vet inte om jag vill se den? Men kanske ska stålsätta mig iallafall.

2011-08-31 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0