Snart åker den ut

Klick! Power on!  Datorn surrar igång och windows 7 startar. Sitter och går igenom dagens kommentarer i lugn och ro när datorn väljer att starta om sig själv. Jaja, sitter kvar ganska behärskad eftersom det hänt några gånger tidigare. Efter tredje gången är humöret inte på topp längre och jag mumlar några väl valda ¤#"&% för mig själv. Burken är inte ens två år gammal och jag misstänker att det är grafikkortet som bråkar.

Nu sitter jag i soffan istället med min lilla mini laptop och skriver. Tog för ett tag sen beslutet att investera i en Imac istället för att fortsätta bråka med min PC. Det sägs att Mac är betydligt mer stabila och när jag tänker efter så känner jag ingen missnöjd Mac ägare. Tror inte jag kommer ångra mig då jag sen länge är väldigt nöjd med Iphone.

Dags att göra lite nytta i hemmet innan det blir att inta soffläge. Kanske blir nån film framåt kvällen, nån som har nåt bra filmtips kanske?


Min nya kärlek Imac 27"

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: luffi

jo för övrigt är mina dagar rätt softa... haha tråkigt nog... hehe men jag får nästan starta ett företag och skaffa fram sånna vagnar!! så got tju!!

2010-10-13 @ 20:16:30
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Ellinor Sjöberg [mitt liv/min blogg]

Var det du som vann dagens blogg på min blogg? ;) ta en titt in!

- tack för du ville vara med och del ta! Super glad är jag för det! Välkommen åter! (:

2010-10-13 @ 22:26:39
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0