God morgon

Till er iallafall, min morgon är allt annat än god då det smakar gammal svettig strumpa i munnen. Ännu en fas i att bli fri från snuset antar jag, försöker med att gurgla lite kaffe nu istället.
I övrigt känns det ganska bra idag, haft lite osammanhängande sömn fast det är inget ovanligt i och för sig. Hoppas att jag ska klara dagen utan en massa frestelser, men framför allt utan irritation. Då jag jobbar i butik är det inte så charmigt att be folk dra åt helvete om dom kommer med en reklamation.

Är otroligt nog inte så sugen på en snus just nu, men jag märker hur orolig min kropp är - fötterna spelar egenkomponerade trumkomp medans tungan om och om igen känner efter under läppen.

Hoppas verkligen att det här ska gå vägen. Tänker inte ta till en massa hjälpmedel som är nikotinberikade i vilket fall som helt. Att byta ut prillan mot ett plåster är ingen bra lösning, då kan jag lika gärna fortsätta med snuset. Har man bestämt sig för att sluta, är det lika bra att göra det rakt av.

Har du några roliga abstinensminnen? Kommentera & berätta!

Ha en bra dag alla!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Ville bara säga lycka till Martin. Själv har jag nu hållt upp 1 år och 2 månader, jag klarade mig från abstinens men det vattnas fortfarande i munnen när man känner den underbara doften av snus.



2010-10-19 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0