Pålitliga asiater...

Jag hade bestämt mig....
Efter två möten och en himla massa kaffe (vilket behövdes) som fått mig att likna en skakig fraggel på amfetamin, bestämde jag mig för att äta pizza till lunch. Vad möts jag av borta på restaurangen, om inte följande:

Pizzaugnen avstängd t  o m 4/10

Gravt besviken vände jag och gick ut - ett beslut om att aldrig mer besöka stället igen togs ganska omgående. Här hade jag laddat mentalt i flera timmar för att avnjuta en härlig pizza, men så blev inte fallet. Istället blev det att traska ut till stammisvagnen, dvs Wok Bar. Alltid lika sprudlande glad körde kocken ut huvet genom luckan

- Sena sena, allt bla idag? Lite lugnale nu näl tulistelna åkt hem!

Beställde en K2 = Kocken rekomenderar. En slags 3-små rätter som mättar ordentligt så jag klarar resten av arbetsdagen.

Nu sitter jag här mätt & väldigt belåten. Så här i efterhand är jag glad över att det inte blev pizza, kinamaten känns lite nyttigare för kroppen. Kanske då inte min ena rätt som var friterad, men gott var det i vilket fall som helst.


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

tack så jättemycket! är allt bra idag? :)

2010-08-31 @ 17:41:35
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: Martin

Jodå det är jobb och slit hela dagen lång. Ett par timmar till iallafall, sen får det bli lite slappa och kanske en film.



Ha en trevlig kväll!

2010-08-31 @ 17:44:44
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0