Ville inte sluta

Strålande morgon!

Att slå upp gluggarna 05.30 och känna sig pigg och utvilad är bland det bästa som finns. Att sen gå en promenad på drygt 9km i ett underbart väder, gör inte saken sämre. Jag förlängde rundan allteftersom då jag verkligen inte ville att den skulle ta slut. Är bra peppad att göra mitt yttersta den här veckan för att försöka bli så "hård" som möjligt i kroppen.

Enda nackdelen med kostupplägget just nu är min ständiga hunger. Både jag och min mage tänker på mat 24/7 och jag försöker att ignorera det så gott det bara går. Små mellanmål med avokado och lite keso funkar tack och lov hyggligt.

Nu blir det jobb några timmar, sen ett ryggpass på gymmet i eftermiddag.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: ThinkThin

Haha ja det är förädiskt gott ;D

2012-05-03 @ 09:37:02
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: ThinkThin

För att jag blev uttvingad på lunch av jobbet och det va det nyttigaste alternativet. Åt dock bara 4 små potatisar och ett halvt glas cola typ medan de andra käkade våfflor och paj.

2012-05-03 @ 09:45:13
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0