Inte snygga men skavfria

Mina fötter är långifrån snygga, men fötter är i och för sig ganska fula generellt. Jag spenderar antagligen mer tid i träningsskor än i vanliga och är därför ganska noga med komfort.

Har fastnat ordentligt för märket Asics som jag tycker är fantastiskt sköna och även slitstarka. Tack till Patric på TeamSportia som hjälpt mig prova ut både gymsko och walkingsko.

När det gäller just walking använder jag idag Asics Gel Cardio. En mycket komfortabel sko helt utan sömmar på insidan. Har aldrig ens haft tendenser till ömma fötter trots att dom används flitigt. Testade att även ha dom igårkväll då jag körde 45 min crosstrainer, kändes riktigt bra då dom inte är lika stela i sulan som min vanliga gymsko.

Rekomenderas!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0