Hårt slit belönas -6,7kg

Jag har kämpat, svettats och slitit hårt för det här ska ni veta. För att backa tiden låt säga 4 veckor - vägde då 75kg och absolut inte överviktig på nåt sätt, utan en ganska vanligt tränad man.

För att få maximalt utbyte av sin träning, är det ibland viktigt att gå på diet och slimma till kroppen. Givetvis beror detta på vad man har satt upp för slutmål, men jag strävar efter att hålla kroppen hyggligt hård.

Viktigt är för kunna öka i muskelmassa att totalt kroppsfett från start är 10% eller mindre. Då kan du ladda upp med kolhydrater igen och kroppen tar till sig dom på bästa sätt.

Det är där min magiska gräns och fokus legat nu i en månads tid. Vill verkligen det här, och jag tycker det är värt slitet att nå dit.

Hör ni ett svagt visslande ljud, så är det bara mina revben som passerat ett gathörn i motvind.

-6,7kg med tre dagar kvar - jag kör på!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0