Bra start på veckan

Somnade om nån kvart i morse, men var igång på gymmet vid tjugo över fem. Blev 30 minuter crosstrainer, 3 set chins och 3 set framsida lår.Gjorde även några set i kabelmaskin, men med lätta vikter för att sträcka ut axlarna ordentligt .

Dags att väcka mina käraste som fortfarande ligger och sover gott. Tur dom inte sover allt för lätt, jag hade nog inte stått högt i kurs med väckning vid fem när jag smiter iväg.

Två bra träningspass avklarade redan tisdag morgon. Känns riktigt bra, men jag saknar att promenera. Kanske kan klämma in det nånstans, tar ju bara 40 minuter.

Dagen har jobb följt av föräldramöte att erbjuda. Bara hoppas att det flyter på smidigt och att det inte är bastuvarmt på kontoret idag.

Önskar er alla en riktigt härlig tisdag!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0