Blockera dig inte

Jag har läst om positivt tänkande vid varje frukost sen ett par veckor tillbaka. Just nu handlar det nämligen om mentalt fokus på mjölkpaketen. Att tänka: Jag kan - istället för, kan inte, är otroligt viktigt inom all idrott.

Igår fick jag själv uppleva detta och kommer verkligen att ta det med mig. Marklyft som jag nämnt tidigare är helt klart en av mina stora favoriter. Har varit förbannat glad varje rep över 100kg och ett personbästa på 115kg.

Efter coaching och framflyttat fokus avslutade jag igår passet med tre reps på 180kg. Vad hände där? Hur f•n gick det till?

En spärr släppte onekligen i skallen och jag vågade prova.

Vad ni än ska prestera mina vänner - glöm inte tänka: Jag kan!

Tack till träningskompisen/arbetskollegan Martin för all hjälp!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0