Tänk på din hälsa - den är bara din

Att omega 3 är nyttigt vet antagligen dom flesta av er. Men vad är det egentligen det gör i kroppen som är så bra? Jag tänkte skriva några av dom:

• Bra för hjärtat
• Hjälper fettförbränningen
• Lägre arbetspuls
• Snabbare återhämtning
• Förbättrar muskeltillväxt
• Mjukar upp muskler, leder och senor
• Gör kroppen mer insulinkänslig
• Åldras långsammare och reducerar åldersrelaterad prestation.


Visst låter det fantastiskt? Prova själv - det är helt klart värt det.

Jag köpte en burk idag Active Care 120 kapslar för 115:- Fantastiskt billigt för nyttan den gör.





Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: celine

sv; Jorå det är bra med mig också! Vad gör du?

2012-04-25 @ 21:01:26
URL: http://celineekelund.blogg.se/
Postat av: Anonym

30 min är oxå bra! Åh spännande, vad är det för mätning?:)

2012-04-25 @ 22:10:46
URL: http://blismalnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0